Welkom op Celloverkoop.nl

Ik ben Scarlett Arts, celliste en cellodocent. Graag help ik u via een eerlijk en helder advies aan een cello en de o zo belangrijke cellostok waar u vele jaren plezier van zult hebben. Met het oog op uw karakter, spelniveau en budget zoek ik het beste instrument voor u uit: dit is maatwerk! Uit mijn jarenlange leservaring (www.celloles.com) weet ik dat het speelplezier zo voorbij is wanneer de cello u niet past. Zoekt u een nieuwe cello of een oude cello, een hele cello of een 7/8ste of kleiner; ik help u aan het juiste instrument. U kunt de cello´s online bestellen, laten bezorgen en een week thuis uitproberen, of u kunt met me afspreken in Amsterdam, Herpen (gemeente Oss,) of in Havelte (zuid west Drenthe) en dan zoeken we samen de juiste cello uit. Indien ik de cello naar u verzend haal ik voor de veiligheid van uw cello de snaren van de kam. De kam wordt los bijgeleverd en de snaren zitten reeds op de sleutels. Wilt u de cello speelklaar ontvangen vraag ik u deze bij mij op te halen op één van de eerder genoemde locaties. U heeft 3 jaar garantie op alle nieuwbouw celli en ik bied een optimale service.