Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

Vioollessen Rotterdam

  • Colette Gaillard

    Afgestudeerd violiste heeft nog plaats voor enkele leerlingen. Ook blokfluitlessen voor de allerkleinsten. Het accent in de lessen ligt op het leggen van een goede technische basis en vooral met plezier muziek maken op alle niveaus. Voor meer informatie of een gratis proefles bel 06-14028290

  • Ibrahim Tahtah

    Beste mevrouw Gaillard,

    Ik ben Ibrahim Tahtah. Ik ben 13 jaar jong en zit op het Wolfert van Borselen College Vwo 2. Ik ben best wel geïntresseerd in vioollessen. Mijn vader is 3 jaar geleden overleden en hij vondt vioollessen altijd erg leuk om te horen. Jammer genoeg was hij te ziek om het zelf te spelen. Ik mag van mijn moeder muziekles volgen. Maar dan blijf ik over met de keuze : Welk instrument? Viool lijkt me echt leuk, maar gitaar en piano ook wel. Dus ik wou u graag vragen om wat informatie om mijn keuze te maken. Op dit moment gaat mijn hart naar vioollessen, want ik zie mezelf al voor mijn familie spelen en dan allemaal van die complimenten. In welke stijlen geeft u allemaal les ? Hoeveel kosten de lessen per maand ? Hoevaak per week geeft u les ? Waar ligt de locatie waar u les geeft ? Ik hoop dat u mijn vragen kunt beantwoorden. Ik hoop snel van u te horen.

    Liefs Ibrahim Tahtah.

  • rafael

    HALLO .

    MIJN DOCHTER VAN BIJNA 6 JAAR WIL VIOOL LEREN SPELEN.

    IK ZOEK INFORMATIE OF EEN VIOOL SCHOOL VOOR HAAR.

    HET KAN OOK PRIVE LESSEN.

  • Peter Suijker

    Bijgaand een bericht van het Symfonie Orkest Midden Holland. (regio Gouda)

    Het Symfonie Orkest Midden Holland is een jong, fris en uitdagend orkest voor de vergevorderde amateur, maar bestaat daarnaast uit een aantal vakstudenten en afgestudeerden. Met out-of-the-box concerten brengen we een breed repertoire en onderscheiden we ons o.a. in samenwerking met andere disciplines en het spelen op bijzondere locaties. Repetities op maandag-avond van 20.00 tot 22.15 te Nieuwerkerk ad IJssel (bij het station).

    Het SOMH is per direct op zoek naar diverse strijkers: CONCERTMEESTER en altisten waaronder een AANVOERDER m/v. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste violist(e) die het spelen in/leiden van, een jonge strijkersgroep als een uitdaging ziet. In principe zoeken wij iemand met een conservatorium achtergrond,. Wij kunnen een kleine vergoeding bieden voor de wekelijkse repetitie en het evt betekenen vd partijen. Uiteraard wordt het leiden van een groepsrepetitie volledig vergoed. Daarnaast is er ruimte voor iedere gevorderde amateurstrijker die uitdaging en vernieuwing zoekt. Interesse? Stuur een mailtje naar info@somh.nl Meer info over ons: www.somh.nl

    Hartelijke groet,

    Peter Suijker

    Voorzitter SOMH