Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

beginnend accordeonist gezocht Delfzijl e.o.

• Janny

om samen wat te oefenen. (buiten de wekelijkse lessen om)

Ik zit in de het derde lesboek van Henny Vels.

HG

Janny

• Janny

Al místens 2 jaar zoek ik iemand om een beetje accordeon mee te spelen. Maar die schijnen niet te bestaan in het Noorden.

Vanochtend kom ik net als de afgelopen 10 jaar op mijn werk bij mijn oude schat waar dan een ouder echtpaar dan portieken schoonmaakt.

Meneer vraagt; “Hoe is het? Waar is je nekkraag? En we raken aan de praat. Blablabla…. te warm… zat van… hand prikkelt… kan geen accordeon oefenen…”

“Speel jij accordeon?” Nouwww… spelen is een groot woord… ik neem al 2 jaar lessen en vind het GEWELDIG!!! Maar…. ik mis een “maatje”…" want het gaat mij niet snel genoeg met 30 minuten les per week… enzovoort enzovoort….

“Dan word ik je maatje toch zegt hij! en ik kijk hem stom aan…”

Hij én zijn beide dochters spelen al jááááááááren accordeon (één dochter deed conservatorium) en het lijkt hem heerlijk een beetje met mij te oefenen en om me wat “kunstjes” te leren….

Hij leest, in tegenstelling tot mijn vader, muziek… precies wat ik nodig heb!

Dinsdagavond om half 8 bezoek ik hem met mijn eigen instrument.

Ik ben zo blij…

ik moet oefenen dit weekend mensen!

liefs

Janny