Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

Sousafoon

• jos

Hoi iedereen,

Ik ben in het bezit van een Conn Lady face sousaphone en die is al ruim 100 jaar oud. Door die prachtige leeftijd heeft ze helaas de nodige deuken. Nu ben ik op zoek naar iemand, die dit instrument uit kan deuken. De reguliere instrumenten-reperateurs maken het een beetje te prijzig voor mij.

Kent u iemand, die tegen een redelijke vergoeding mijn instrument weer toonbaar kan maken. U kunt mij mailen. Bedankt alvast.

• patrick crombach

Hoi,

Ik heb zelf zeer goede ervaring met Adams in Thorn. Het is inderdaad prijzig, maar let op dat je je instrument niet laat vermeubelen door iemand die het voorheen niet gedaan heeft. Het zal zeker de moeite waard zijn.

Maar ja,das mijn mening.

Ik heb een ceausnon sousafoon van ca 1950 en sta op het punt om een besson te kopen van 1935.

Groetjes

Patrick Crombach

www.crombacher.demon.nl

• jack

Hallo Jos,

Kijk eens op www.bjk-muziek.nl.

En neem contact op met Bert-jan Kosters.

Misschien kan hij je daar wel mee helpen Hij heeft al meer van die conn lady face gemaakt, waaronder die van mij uit 1940

Succes er mee !

Jack

• Pieter

Jos ,

Ik adviseer je contact op te nemen met Hans Smit , Badhuisstraat nr 3 in Bussum.

Hij staat in het telefoon boek.

Hans is beroeps hoornist bij het Radio Phil. Orkest en is expert in alle koperinstrumenten reparaties.

Hij kan buizen trekken en buigen. Hij heeft mijn bastuba geheel gereviseerd.

Kosten vielen mee.

Noem mijn naam. laat me even weten of je er verder mee komt.

Waar zit je , wil graag je sousafoon een keer zien , horen.

Pieter Vos ,

Amersfoort

jos schreef:

>

> Hoi iedereen,

> Ik ben in het bezit van een Conn Lady face sousaphone en die

> is al ruim 100 jaar oud. Door die prachtige leeftijd heeft ze

> helaas de nodige deuken. Nu ben ik op zoek naar iemand, die

> dit instrument uit kan deuken. De reguliere

> instrumenten-reperateurs maken het een beetje te prijzig voor

> mij.

> Kent u iemand, die tegen een redelijke vergoeding mijn

> instrument weer toonbaar kan maken. U kunt mij mailen.

> Bedankt alvast.