Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

Accordeon in de klas?

• Vincent

Hallo allemaal,

Ik ben Vincent en sta voor de klas. Voor mijn muzieklessen over instrumenten wil graag wat tijd besteden aan de accordeon. Is er iemand die dit speelt en zin heeft om wat in de klas te laten horen (groep 7, kids van 10/11 jaar.) Hierbij wil ik verschillende soorten stukken laten horen, snel, langzaam, fransachtig, Hollands en wat nog meer aan bod kan komen. Het is niet betaald, maar het gaat erom dat kinderen zien hoe het instrument eruit ziet en dat ze er desnoods, (natuurlijk met eigen aanwezigheid) aan mogen zitten. Ik zou het erg leuk vinden als iemand hier op wil reageren. Liefst uit regio Leiden.

Groetjes Vincent

• Ik weer!

Op het Rapenburg in Leiden zit DE muziekschool! Daar zitten zeer goede leraren en leraressen plus leerlingen. Daar kun je vast wel iemand vinden die dit wil doen. Eventueel willen ze je ook nog wel ontvangen met klas en al.

Ik heb daar jaren les gehad, erg serieus allemaal maar erg leuk. Een ddosje bonbons doet wonderen!

Maar nu het domme…… ik weet het adres niet meer! In ieder geval het Rapenburg.