Wat mag een 2e hands xylofoon kosten. Hij is 13 jaar oud. Merk Concorde, 3,5 octaaf. In goede staat.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nlGoede dag mijnheer/mevrouw Oudekampsen,
Dit is ondermeer afhankelijk van de staat van het instrument. Ook de soort toetsen zijn van belang. Zijn het rosewood toetsen of padouk toetsen. Voor een tweede hands xylofoon Concorde 4 octaafs (de X 4001 met padouk toetsen) heb ik destijds ongeveer 900 euro voor betaald. Voor een tweede hands xylofoon van Adams (ook 4 octaafs, maar met Rosewood toetsen) heb ik 1.100 euro voor betaald. Een heel mooi instrument. Zelf vind ik voor de Concorde een bedrag van 1.000 redelijk, maar als hij er echt mooi uit ziet, kan je gerust meer vragen. Een voordeel van Concorde boven Adams is dat de toetsen bij Concorde minder vaak tot niet gestemd hoeven te worden. Altijd een mooi geluid dus.
Ik hoop dat u hier wat aan heeft. Zet de xylofoon op Marktplaats.nl of zo en vraag er een prijs voor, dan merkt u vanzelf of deze prijs te hoog is. Een foto erbij doet ook veel. Veel succes met de verkoop.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?