Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

verdikkeme! Ik ben op ZOEK naar....

• Janny

een A C C R D E O N I S T ! ! !

Om mee te ‘praten’… Het liefst iemand die net als ik pas op latere leeftijd muziek is gaan leren maken. En die mij een beetje kan helpen met mijn grote onzekerheid!

Ik heb al prima mensen ontmoet, die open staan voor al mijn vragen, zoals Bartje en Jan (dankje!) maar ik zoek iemand die accordeon speelt!!!!!!!!!!!!!!!!

hg

Janny

die er maar niet bij kan dat je en de bassen en de klaviertoesten tegelijk kan leren spelen….

snik…

en ik wil niets liever dan het leren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• Megan

Als je zo wanhopig mensen zoekt om mee te praten, waarom blijf je dan hiér zoeken? Je was er immers al achter dat hier niet zoveel mensen reageren.

Ik vond het toch sneu en ben eens voor je gaan zoeken. En volgens mij is er een hoop voor je te vinden. Je zult alleen even wat verder moeten zoeken. Als je bijvoorbeeld bij Ilse.nl de woorden ‘accordeon’ en ‘forum’ (je wilt tenslotte praten) intypt vindt je best een lijst met sites…

zoals bijv.

http://www.xs4all.nl/~jcpa/accclub/index.htm

http://www.dacht.nl/links.html

Ik heb niet verder gekeken of de forums drukbezocht waren, maar dat moet je zelf maar even bekijken. Er zullen vast wel mensen zijn die ervaringen met je willen uitwisselen, maar die zul je inderdaad niet zo snel op een algemene instrumenten-site vinden. Dan moet je toch zoeken naar accordeon-sites, denk ik.

Succes ermee!

• Jan M.

Megan,

Wat ben je een verstandige vrouw (of man?).

• Janny

DANKJEWEL Megan, voor de moeite…

hg

Janny Hamrit

• Janny

ha die Janneman!!!!

KUZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

ook eentje voor je vrouw….

;)

• Megan

Haha… als je wat ‘verstandigs’ zegt wordt er meteen getwijfeld of je wel een vrouw bent. (en misschien niet helemaal onterecht :))

Maar ter info, Ik ben een vrouw ja.

• Kitty Vis-Kemper

ik weet wel iemand die accordeon gespeeld heeft vroeger en dus ervarin heeft.

ik zal je email adres aan hem doorgeven , misschien neemt hij dan contaktt met je op.

• Janny

zou leuk zijn!!!

Maar mijn adres zit op slot! Bij deze!

m.hamrit@home.nl

gr

Janny

• mariska

Hallo Janny

Ik speel al meer als 40 jaar accordeon en wil je wel wat tips geven.

Ik speel samen met mijn man accordeon , wij zijn een duo.

Maar wat je vertelde met de bassen, dat is in het begin echt moeilijk,

Maar je moet het opbouwen Eerst alleen met de rechterhand de melodie spelen

tot je hem goed in het hoofd hebt, en dan pas de bassen erbij

Er zijn trouwens boekjes in de handel de jonge accordeonnist,

Heel nuttige boekjes, Maar als je wilt wil ik je wel iets sturen

Blijf doorzetten want het is echt leuk accordeon te spelen.En met vragen kun je altijd terecht

Groetjes mariska