Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

Meneer Frans van Leeuwen!

• Janny

Waar zit U? Meldt U nog een keer a.u.b.!?

Ik lees nu pas uw reactie. Ja, ik ben ‘ netjes’ opgevoed (d.w.z. mijn ouders hebben daartoe een verwoeste, serieuze poging gedaan…:D) dus, zeg ik U tegen oudere personen. :D;)

Wat geweldig dat u accordeon speelt! Vertel me/os alsjeblieft een beetje meer….

ja?

Op welke leeftijd bent u begonnen met de accordeon? Hoewel. ik las ergens ‘ het’ acoordeon… klopt dat?

Leest u muziek of speelt u (ook0 zonder muziek, op gevoel dus… zoals mijn vader, die 73 is en….

voor wie mijn lessen nog steeds een groot geheim is.

Gelukkig zit hij al vanaf 7 oktober in Engeland, dus is het voor mij, Jan flapuit, wat moeilijker, me te verraden…:D

Mijn ouders zitten al weken in Engeland om opa en oma te worden, dat zijn ze geworden!!! afgelopen zondag van een kleine Hooligan, die nog geen naam heeft!

Als ze terugkomen wordt het moeilijker, ze wonen namelijk heel dichtbij de muziekschool. Dan ga ik wel ONDERKOFFER…

;)

gr

tot ‘ horens’ ?????

Janny

• Frans van leeuwen

Hallo janny

Hier nog enkele gegevens.

ik ben op mijn achtiende jaar begonnen met les voor accordeon ,maar na een half jaar was ik het zat ,spijtig

Maar op mijn 26 jaar ben ik weer gaan spelen en heb alles zelf geleerd

Ik kon ook muziek lezen omdat ik ook op de fanfare zat in het dorp

nu ben ik in middels in het bezit van twee accordeons en twee orgels raar he.

Ook heb ik nog een keyboard gehad maar dat beviel niet zo goed

het spelen gaat prima ,maat ik vind het jammer dat ik al op leeftijd ben anders wist ik het wel

zou ik vast naar een muziekschool gaan

ik speel alles momenteel ,behalve musette,daar ben ik nu mee bezig best moeilijk hoor

Verder speel ik een uur ofsoms twee uur op een dag .en dan nog orgel

Ik hoop dat ik je genoeg heb verteld

Ik kom niet vaak op deze site,maar zag toevallig dit via kleinkinderen .

De groetjes en veel succes

groetjes Frans

• Janny

Aardig dat u nog even reageert! Ik ga er voor!

Hartelijke groet!

Janny Hamrit