Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

les 4 accordeon voor DUMMIES....

• Janny

4 Lessen gehad en dit is ook mijn 4de accordeon! Maar nu ben ik blij!

MOOI is ie he? Hoe ik dat voorelkaar kreeg? Nou gewoon… Kort rokkie aan…. Beetje extra make-up op… Wiebelen met de kont…. Zo dicht tegenover de leraar gaan zitten dat je met je knie tegen de knie van je muziekleraar aanschuift…. en zo krijg je de accordeon die je wilt…

Hoezo vier? Nou da' s simpel. Van de eerste zat een toets vast. Waarom??? Volgend onderwerp graag! Toen kreeg ik een andere mee. Die deugde voor geen meter, zoveel verstand heb ik nou ook wel weer van muziek. Dus kreeg ik weer een andere mee. Steeds rood.

Loop ik door ons centrum en zie ik in de boekenwinkel tijdens de kinderboekenweek deze mooie (kleur!) accordeon staan. Ik naar binnen om te vragen van wie die accordeon was. VAN DE MUZIEKSCHOOL! zeiden ze en die week er op ging hij weer terug.

Denkdenkdenkdenkdenk….. gewoon zeggen dat je hem mooi vind! besloot ik… en zo geschiedde het… en wat stond voor Janny klaar gisteren???? Juist!

…en nu mag ik bassen oefenen. Gelukkig zit er een deukje in een van de toetsjes. In de C he!?

En ik ben ook ‘ betrapt’ gisteren. Heel stiekem had ik een stukje tape op de G-toets geplakt (kon ik beter spieken) HIJ zag het!

en dat doe ik lekker weer!!!!

Is ie mooi of is ie mooi?

Overigens;

het is officieel hoor. Geen lessen voor Dummies meer, maar nu voor gevorderden. GEVORDERDE STUNTPILOTEN bedoel ik….

Ik neem plaats gisteren, doe al mijn ‘ hulpmiddelen’ om en op, zet mijn koffie aan de kant, poot de accordeon op tafel en wat gebeurt er???

Zeg maar niks….

En de concierge overloopt me ook nog…

geen koffie dus, want er moest ‘ gewerkt’ worden!

Verklap ik aan de leraar hoe weg ik ben van Flaco Jimenez (wie niet weet wie dat is moet een schop in zijn achterste hebben…) geeft hij toch even een priveconcertje waar ik meteen jaloers op ben. IK mag nog wel 49 jaren lessen, wil ik ooit zo ver komen.

SUPERGEWELDIG!!!!! Op precies zo' n klein accordeonnetje…. mijn ‘ ouwe’ …

Ik moet werken!

Zoefzoefffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!

KUZZZZZZZZ

Aan het eind van de les pakten alle medewerkers van de muziekschool hun agenda' s … want ARENA moet vroeg besproken worden! En… ik heb ze cake beloofd volgende week. Beetje omkoperij moet kunnen… doen ze in Amerika ook. Anders sta ik strakkies in Arena ZONDER publiek! Ook lullig… of komen jullie ook?

Ik houd de prijs van de kaartjes schappelijk voor een eerste concert. Ennuhhhh… het is in 2014 hoor… dus haast je niet om een kaartje te bemachtigen!

groetsels!

VESUVIUS

• Bartje

Ik kom toch op de gastenlijst of niet?

• Janny

Bartje, op NUMMER 1! :D Maar dat weet je toch!???

;)

liefs

Janny

ps; ff druk hoor, kom wel weer…