Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

serieus bedoelde vraag van een leek...

• Janny

Bart, ik ben erg blij met je reacties op mijn berichten en ik twijfel geen seconde aan je goede bedoelingen, maar lees mijn nieuwe bericht en je zult begrijpen waarom ik het zo, rustig aan, MOET doen.

Groningen is inderdaad niet ver, 30 km, mijn dochter woont er. En ik heb ook wel een auto. Maar zodra ik ergens teveel tijd en energie in moet stoppen, reizen enz. naast mijn werk, gezin en huisdieren, kap ik snel weer af en dát is nu precies wat ik probeer te voorkomen (deze keer) Er is geen excuus voor dit ‘gedrag’, wel een ‘verklaring’, dit is een hele grote stap voor mij en nu moet ik zorgen niet ‘op hol te slaan’.

Deze keer moet ik eens iets met verstand doen!

Okee?

hg

Janny

• Bart

Hihi, je hoeft je toch niet te excuseren. Dat is niet nodig hoor, voor alles is een reden zeg ik altijd maar.

Ik ga even je berichtje bovenaan lezen nu, over hoe je les is gegaan. 30 kilometer voor een les is inderdaad veel. Ik moest altijd van amsterdam naar Leiden met de trein. Geloof me dat is een ramp! 50 kilometer!

Groetjes!!