Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

instrumentenhuur

• Hans

Hallo,

Wij willen een malletband gaan oprichten en zoeken hiervoor de mogelijkheid om de instrumenten hiervoor, tegen een redelijke prijs, te huren.

Te denken valt aan een drumstel, twee marimba's, twee xylofoons en twee bells.

Wie weet waar wij terecht kunnen??

groeten, Hans

• René

Hans, waar kom je vandaan?

Ik loop al een tijd met een idee rond om een slagwerkgroep met kinderen te beginnen. Ik heb instrumenten, geïnteresseerde leerlingen (potentiële leden) maar (nog) geen oefenruimte. Misschien kunnen we tot een samenwerkingsverband komen. Bij voorkeur ergens in het Westland.

Mail me even!

René

• Hans

René,

Wij komen uit Linschoten. Ik zal met degene die samen met mij deze malletband wil opstarten, deze week, even overleggen of er een samenwerkingsverband tot stand kan komen. Misschien hebben wij namelijk al wel ruimte om te repeteren.

Groet,

Hans

• René

Oeps, Moet er nog even over nadenken. Linschoten en het Westland ligt redelijk ver uit elkaar. Ik denk niet of ik mijn leerlingen daar naar toe kan krijgen. Ik wacht toch nog even het overleg af.