Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

keyboard te koop

• orietta

Hoi!

Aangezien ik onlangs een nieuwe heb gekregen ben ik van plan mijn oude keyboard te verkopen.

Het gaat om een yamaha psr 73

die heeft een bereik van 4 oktaven

het heeft 100 voice-functies,

100 style functies en 40 song-functies

ik kan er geen adapter bij leveren, want die heb ik voor mijn nieuwe keyboard nodig.

als er iemand interesse in heeft, hoor ik het graag!

groetjes, Orietta

• Marinka

Hoeveel wil je er voor hebben en waarvoor is een adapter nodig (sorry domme vraag) Maar heb m alleen nodig voor zangoefeningen en viool stemmen….

Mail me maar

• orietta

Hoi Marinka!

je zei mail me maar, maar er stond volgens mij geen adres onder je berichtje, dus post ik het maar hier.

Nou de adapter is nodig voor stroom, die stop je dus aan een kant in het stopcontact en aan de andere kant in het keyboard. je kan er op zich ook wel batterijen in doen, maar die zijn wel duur en je doet er niet zo lang mee. een adapter is geloof ik niet erg duur hoor, en misschien heb je er nog wel een van een walkman ofzo, die zou je dan gewoon kunnen gebruiken.

ik dacht zelf aan een bedrag van 50 euro. ik heb hem nieuw voor 200 gulden gekocht, en op zich vrij weinig gebruikt, eigenlijk net als jij: voor zangoefeningen en het stemmen van mn gitaar.

hoop nog van je te horen!

groetjes, orietta

• Marinka

En waar woon je dan?

Je kan mij mailen op miss_marinka@hotmail.com