Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

Drumpad Roland SPD-11 te koop

• Martijn

Beste Drummers,

Ik heb een SPD-11 staan die bijna niet gebruikt is. Compleet met standaard (klem), pedalen, instructieboek, drumstokjes en nieuwe Gibraltar drumkruk.

Prijs ? 450,-

Bent u geinteresseerd neem dan per mail contact op met mcollefers@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Martijn

Specificaties:

? Compacte electronische multi-pad/module met 700 opperbeste drum- en percussieklanken en geluidseffecten.

? 8 aanslaggevoelige pads uit rubber garanderen een maximale flexibiliteit, ook via MIDI. ? Instelbare multi-effectalgoritmes met Reverb, Delay, Chorus en Flanger.

? Akoestische drumtriggers kunnen rechtstreeks worden aangesloten.

? Degelijke constructie die haar sporen reeds met de SPD-11 heeft verdiend.

De SPD-11 is een verrassend realistische akoestische drums, ethnische en World-instrumenten, “klassieke” electronische drums, unieke geluidseffecten en ga zo maar door. Voeg daarbij een degelijke constructie en talloze MIDI-functies, en je beseft dat geen enkele drummer/percussionist zonder een SPD-11 kan.

• rob

Zijn op de SPD 11 akoestische triggers aan te sluiten? Ik heb namelijk een drumstel met gaasvellen. En is op het apparaat ook een hoofdtelefoon aan te sluiten?

Hartelijke dank voor de informatie.

Met vriendelijke groeten.

Rob

• Marcus

Hoi Martijn,

Ik ben zeer geinteresseerd is het mogelijk om een afspraak te maken dat ik de SPD-11 kan testen

Mvg Marcus