Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

Ik zoek een dwarsfluit!!!

• Miranda Rommers

Ik ben een beginnende fluitiste en ik ben op zoek naar een goede tweedehands dwarsfluit. Wie o wie heeft er een voor mij te koop?

Groetjes van Miranda!

• Diana

Ik heb een Yamaha dwarsfluit zilv kopstuk en buisdelen met open kleppen

Vraagprijs € 400,- 0318-556113 , Veenendaal.Miranda Rommers schreef:

>

> Ik ben een beginnende fluitiste en ik ben op zoek naar een

> goede tweedehands dwarsfluit. Wie o wie heeft er een voor mij

> te koop?

> Groetjes van Miranda!

• Eline

Ik raad je aan om naar een erkende muziekhandelaar te gaan. Vaak kun je daar ook tweedehands instrumenten kopen, en daar worden ze voor de verkoop helemaal goed nagekeken en heb je een betere garantie.

Verder is het het overwegen waard om een nieuwe fluit te kopen. Een beginnersfluit van bijvoorbeeld Yamaha of Trevor James is nog redelijk te betalen. Namelijk als je een tweedehands fluit koopt dan heeft hij vaak een grote onderhouds-/opknapbeurt nodig, die aardig in de papieren kan gaan lopen.

Wat je ook nog kunt doen is een fluit voor een bepaalde tijd (bijvoorbeeld een jaar) huren. Je huurt dan een nieuwe fluit, en als je besluit om door te gaan kun je dezelfde fluit overkopen, voor een aangepast bedrag.

Succes ermee, als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Eline

• Eline

Ow, ik kijk nu naar de datum, en ik vraag me af of mijn posting nog echt zin had… Naja, tips zijn nooit weg.

• Lucy Jonker

Hallo, Ik heb een hele goede 2e hands dwarsfluit te koop.

Het is niet echt een “beginnersfluit” (= goedkoop) maar ook een gevorderde speler kan hier nog jaren op vooruit. Het is een Myazawa en kost € 1600,–

Is 5 jaar oud, maar slechts ± 3 jaar bespeeld. Ieder jaar een grote beurt gehad.

Inclusief doos, wisser en wax.

• dikke

waar stop je die dan in?