Te koop: Het topmodel van Roland in de E-serie, de E-96. Wegens aanschaf nieuw keyboard. Vraagprijs: 675 euro. (pietkramer20@hotmail.com)
Groetjes,
Ezra
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nlIk ben zoekende naar een keyboard voor de meer gevorderde speler.Ik ken dit type niet. Wil je wat meer specificaties van dit model. Ondere andere het aantal octaven. Ik speel ook veel piano op mijn keyboard. Ik heb dus meer octaven nodig.Voor de beeldvorming, momenteel speel ik op een Roland e14.
groeten
Irma
Hoi Irma,
ik had je al een emailtje gestuurd, maar geen reactie gehad. Ik dacht ik plaats hem hier ook nog maar even:
Hoi Irma,
je vroeg om wat specificaties van de Roland E96. Ik heb ze even overgeschreven uit de handleiding van de E96.
* 61 toetsen (5 octaven)
* polyfonie (hoeveelheid geluiden tegelijk gespeeld): 28 stemmen
* 241 klanken, 8 drumsets + 1 SFX set
* 64 ingebouwde musicstyles met hoge resolutie
* 8 user styles, volledig programmeerbaar
* performance memories (oproepen van keyboardinstellingen met 1 druk op de knop): 192 stuks
* MIDI sets: 8
* ingebouwde effecten: Digitale Reverb, Chorus
* diskdrive
* display: Grafisch 240x64 pixels, verlicht LCD
* achterpaneel: MIDI IN/OUT/THRU, Input L/Mono, R, Output L/Mono, R, Sustain Swich aansluiting, Foot Switch aansluiting, Exp Ped Aansluiting, Multi footswitch aansluiting (FC-7), LCD-contrast, Metronome out, Metronome Volume, AC aansluiting, Phones, Power On/Off schakelaar.
* afmetingen: bxdxh 1175x413x133 mm
* gewicht: 14,5 kg.
Kijk maar wat je ervan vindt, je mag hem altijd komen bekijken en bespelen als je wilt en over de prijs valt uiteraard ook te praten. By the way: als je nog meer als vijf octaven wilt, kom je denk ik al gauw uit bij een digitale piano (of een echte natuurlijk). Zover ik weet is 5 octaven wel zo'n beetje het maximum voor keyboards (tenzij je natuurlijk in de echt hele dure klasse komt, zoals de VA-76, die heeft 6 octaven).
Groetjes,
Ezra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?