Hallo,
Zijn er soms enthousiastelingen die spelen op een KN 5000 en het leuk vinden om styles met elkaar uit te wisselen??
Reacties gaarne met vermelding van e-mail adres.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nlIk heb een technics KN 5000 general midi, heb ook een KN 3000 gehad (van de trap gepleurd, maar dat is verder niet zo'n boeiend verhaal) Ik heb ongeveer 10 jaar les gehad, de laatste 2 jaar bij een Europees kampioen en uitvoerend musicus of hoe dat dan ook maar mag heten. Een aantal maanden geleden ben ik met de lessen gestopt, ik had er geen tijd meer voor vanwege m'n baan. Maar ik speel nog wel keyboard, ik verkoop hem namelijk niet. De laatste paar nummers die ik heb gespeeld zijn Fuel van Metallica en Nothing else Matters, ook van Metallica. Frozen van Madonna, Jump van van Dalen, Whole Latta Rosie van ACDC, en nog meer van dat soort muziek (top 40 enzo). Mijn 1e keyboard was trouwens een KN 550 (verschil, of niet?) Wat versta jij nou dan onder “uitwisselen”?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?