Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

xylofoon kopen

• Job

Heeft iemand voor mij een xylofoon of marimba te koop?

Ik speel in slagwerk groepen, maar ik heb zelf geen instrument, daardoor kan ik moeilijk oefenen. Nu ben ik dus op zoek een xylofoon of marimba, die ongeveer 400 gulden kost. Als iemand wat weet zoe ik dat graag willen horen.

Groetjes Job

• essie

nou ik heb er ook heel lang heen gezocht maar ik heb er nog steeds geen gevonden en ik zoek wel een ander instrument

• Kai Schipper

Hey Job,

ik heb een xylofoon te koop staan op marktplaats. Ik ben hem bijna kwijt maar heb de hoogste bieder gevraagd nog een week geduld te hebben zodat hij wordt overboden. Het is een studie model xylofoon 3,5 octaven. De hoogste bieder heeft 315 euro geboden. Voor 330 euro is die van jou. Kijk het even na op marktplaats of het iets voor je is. Hij staat op de derde pagina met als zoekopdracht op marktplaats: xylofoon Mijn naam is : Kai Schipper en ik ben woonachtig in Haaksbergen

Ik hoop van je te horen.

Groet,

Kai

• Marian

Hallo Job,

Ik heb een metalen studie xylofoon staan die ik op Marktplaats wilde zetten.(zal nog even jouw reactie afwachten)

Het instrument is afkomstig uit een muziekschool, heeft bijna 3 octaven (met halve noten) .

Je kunt dmv 2 schuiven het geluid regelen (meer of minder doorklinken)

Er zitten harde en zachte kloppers bij.

Het merk is Studio 49.

Wellicht is het wat voor jou. (hoeft echt geen 400 euro te kosten hoor!)

Groetjes,

Marian