Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

hobo

• Johan van Kuijen

Professionele Hobo te koop uit de F-serie. Goed onderhouden, prachtige klank. 4 jaar oud. Nieuw fl. 7200,- nu fl 5000,-. inclusief koffer en rietenmaakset.

• berdi pekelsma

hoi

Ik ben zelf op zoek naar een hobo en was op internet aan het kijken of er toevallig een te koop stond en jawel!!!

ik zag je advertentie staan op de muziekinstrumenten pagina. Mijn vraag is: heeft u de hobo nog te koop staan??? Wat voor merk is de hobo?? hoelang heeft u erop gespeeld?? waarom doet u hem weg?? Ik hoop dat ik een antwoord van u krijg.

groetjes berdi pekelsma.

poemelstje24@hotmail.com

• Johan van Kuijen

Dag Berdi,

Leuk dat je reageert. Mijn hobo is van het franse merk fossati, F-07serie. Het is een professionele hobo met een hele mooie klank en heel soepel mechaniek. Ik heb hem altijd goed onderhouden en om het jaar of iets langer voor een servicebeurt weggebracht. Hij is echt als nieuw. Ik heb er ongeveer 4 jaar met veel plezier op gespeeld en ben gestopt omdat ik na 9 jaar hobo eens wat anders wilde gaan doen, namelijk accordeon spelen. Inderdaad heel iets anders. Juist daarom….

Ik heb ook nog allerlei spullen om rieten te maken zoals riet, garen, messen, slijpsteen, verdeelmaat en nog zo wat. Verder natuurlijk de nodige bladmuziek.

Kortom, ik weet zeker dat je er geen spijt van zou krijgen als je dit instrument van mij zou overnemen. Kom eens langs om hem te bekijken en te bespelen.

Wat voor een instrument heb je nu? Speel jij al lang?

Groeten,

Johan van Kuijen

Ps Ik heb je eerder geprobeerd te mailen via poemelstje24@hotmail.com maar die worden om een of andere duistere reden niet bezorgd. Wellicht is het handiger dat je me nu belt op 0511-477149.