Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

Bastrombone te koop

• Jan

Ik heb een bastrombone, Yamaha type YBL611, te koop. Inclusief Gigbag (Protest), straight/cup en bucket dempers (Hume).

Alles voor Fl 3000,00

• Martijn

Beste Jan,

Ik ben al tijden op zoek naar een bastrombone voor een redelijk betaalbare prijs. Ikzelf ben nog maar een 9 jaar trombonist en heb mijn C diploma. Ik wil eigenlijk iets nieuws maar ik kan natuurlijk niet een groot bedrag neerleggen omdat ik nog maar 17 ben. Graag wil ik wat meer informatie omtrent kwart en kwint ventiel, het mondstuk, de leeftijd van het instrument en waar je woont want ikzelf woon namelijk in Den Bosch. Ik hoor het wel !

Groeten

Martijn

• Jan vd Thillart

Martijn

Ik heb welliswaar geen bastrombone voor je te koop maar wel een mooie King 4B met kwartventiel. Instrument is technisch absoluut 100 % en ziet er ook erg goed uit. Het mondstuk dat erbij hoort is een Dennis Wick, en de koffer is ook in prima staat. Voor dit instrument vraag ik Fl 1850,= Laat wat van je horen. Ikzelf woon ook in den Bosch, dus eenvoudiger kan het niet. Stuur me een mailtje of bel me op telefoonnummer 073-6419233 of 06-44620427

Groeten

Jan vd Thillart.

• Jan vd Thillart

Als je interesse hebt in een King 4B bel me dan op telefoonnummer 073-6419233 of 06-44620427. Woon ook in den Bosch, dus dat is in ieder geval erg handig.