Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

hoe duur is zo'n xylofoon??

• esther

hoi iedereen,

ik wil graag een xylofoon, metallofoon, klokkenspel of vibrafoon kopen.

Welke kan ik het beste kopen en hoe duur zijn ze ongeveer??

Want ik wil er niet te veel geld aan uitgeven. Hoogstens 200 gulden maar kun je er dan wel eentje kopen???

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft????

doei groetjes esther

• esther

maar volgens mij moet het toch wat meer geld zijn dus ik hoop dat het niet meer dan 1000 gulden is??????

• esther

en welke van de 4 is het goedkoopst???

ik heb nog nooit les ofzo gehad maar we hebben al een keyboard en daar kan ik vrij goed mee overweg. En op school heb ik het eerste jaar muziek gehad en moesten we ook op die 4 dingen spelen, maar dan konden we alleen op school oefenen dus wil ik er een voor mezelf kopen want ik vond het kei leuk enz.

En zou het graag willen leren buiten school maar daar he ik het geld niet voor dus koop ik maar zo'n instrument maar ik heb er geen idee van hoe duur die zijn.

Ik heb al een beetje op internetgekeken maar daat waren ze allemaal boven de 2000 gulden. En het hoeft trouwens niet zo'n heel grote te zijn. Als ie maar niet te duur is.

Dus weet iemand hoe duur die zijn??

groetjes esther

• -=RobiN=-

Ben zelf slagwerker dus ik kan je wel een beetje advies geven :-)

Die instrumenten wat je aangeeft zijn nieuw errug duur: voor een beetje xylofoon betaal je al +/- 2000 tot getallen in de tienduizenden guldens. Als je opzoek bent naar een tweedehands instrument dan kun je het beste wat muziekwinkels afgaan en daar es vragen.

De prijsklasse verschilt ook weer in wat voor een xylofoon je wilt. Wil je een grote? Duur! Wil je een kleine? Een flink stuk goedkoper.

• iemand

hoe duur zijn die kleine want zoveel geld heb ik er eigenlijk niet voor over,

maar als het niet anders kan dan maar 2000 gulden