Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

turkse gitaar(SAZ)

• jolanda

ik ben nu bezig met saz les, heb net drie lessen achter de rug valt niet mee, omdat alle beschrijving in het turks is en de leraar niet goed nederlands spreekt.

mijn vraag is hoe leer ik zelf zo'n ding te stemmen want nu naar 3 dagen thuis oefenen is die al vals, en die leraar woont niet in de buurt.

ook zou ik graag een muzieknoten boek in duits ned of engels willen maar het is gewoon nergens te krijgen , en de saz die ik heb is geleend dus ik ben op zoek naar een eigen, heeft iemand tips voor mij? waar het te verkrijgen is?

groetjes jolanda

• serkan

Ten wil ik even melden dat ik het wel leuk en bijzonder vind dat een nederlands meisje/vrouw zich hiervoor interesseert.

Ik heb zelf ook een saz en het is inderdaad moeilijk om aan nederlandstalige boeken te komen. Ik kan je wat dat betreft niet helpen maar als je een nieuwe saz wilt kopen kan dat wel en wat betreft het stemmen dat kan je niet na 3 lessen niet op het gehoor tenminste. Je kan wel zo een stemapparaat kopen. Ik weet niet waar je woont maar als je wilt kan je een saz bij mijn leraar kopen in verschillende prijsklassen 300-1500 gulden. Ik woon in Rijswijk ZH.

Mail me maar als je interesse hebt.

Met vriendelijke groet,

Serkan

• Ido

Als je in de buurt van Amsterdam woont: ergens verscholen aan de Amstel (aan de overkant van de kleine komedie) zit een muziekwinkeltje die allemaal exotische instrumenten verkoopt. De eigenaar kan je er ook heel veel over vertellen.

zie ook www.palmguitars.nljolanda schreef:

>

> ik ben nu bezig met saz les, heb net drie lessen achter de rug

> valt niet mee, omdat alle beschrijving in het turks is en de

> leraar niet goed nederlands spreekt.

> mijn vraag is hoe leer ik zelf zo'n ding te stemmen want nu

> naar 3 dagen thuis oefenen is die al vals, en die leraar woont

> niet in de buurt.

> ook zou ik graag een muzieknoten boek in duits ned of engels

> willen maar het is gewoon nergens te krijgen , en de saz die ik

> heb is geleend dus ik ben op zoek naar een eigen, heeft iemand

> tips voor mij? waar het te verkrijgen is?

>

>

> groetjes jolanda

• alev

Merhabba serkan abi,

Ik zit op saz les en kan al aardig wat liederen spelen.

Het probleem is dat ik niet gehoor kan stemmen.

Dat ga ik ook niet meer proberen laatste keren dat ik het had gepropeerdnwaren er 3 snaren kapot:?

Kan jij voor mij zon stemapparaat regelen. Niet met de noten a,b,c enz maar met sol,la,si enz.

Ik woon in Den Haag zuid west in Vrederust.

ik hoop dat je me snel mailt

Hadi bye bye AlevX(

• poyraz

heey hallo ik heet poyraz en ik wil graag saz kopen en ik woon in rotterdam jij verkoop saz hoeveel kost dat

tessukurler poyraz