Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

klarinet

  • Tk

    Ik ga over een poosje een nieuwe klarinet kopen, en ik kan wel wat advies gebruiken over een goed merk. Het mag tussen de 3000 en 4000 gulden zijn.

  • Rachel

    hoi,

    Zelf vind ik een Buffet heerlijk spelen maar is het ook niet een beetje persoonsgebonden, laat je in een goede muziekzaak goed voorlichten of anders op een muziekschool,succes

  • Frank

    Mijn belangrijkste tip:

    Neem iemand mee die er verstand van heeft. Ook al weet je er zelf veel van, een 2e mening is in dit geval erg welkom. Ik speel zelf al zo'n 13 jaar (professioneel) op een Buffet Crampon RC, maar zou op dit moment kiezen voor een Leblanc die in het budget past. Ik heb alle types Leblanc een paar jaar geleden uitgeprobeerd en was zeer aangenaam verrast. Zorg dus ook dat er van elk type een paar instrumenten in de winkel aanwezig zijn zodat je een goed beeld krijgt. Breng natuurlijk je eigen mondstuk mee en speel op een lekker rietje.

    Succes!!!

    Frank.Tk schreef:

    >

    > Ik ga over een poosje een nieuwe klarinet kopen, en ik kan wel

    > wat advies gebruiken over een goed merk. Het mag tussen de 3000

    > en 4000 gulden zijn.

  • just me

    Ik speel zelf op een buffet, en die bevalt me heel erg goed, alleen dat geldt waarschijnlijk niet voor iedereen. Veel succes ermee!

  • ilse

    Kijk voor de aanschaf van een klarinet eens op www.atelierbroeke.nl

    Instrumenten worden ook op zicht gestuurd zodat je ze thuis op je gemak kunt uitproberen en de buffet crampon klarinetten zijn nu in de aanbieding

    Groetjes Ilse