Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

instrument bespelen

  • Ruben Janssen

    Hallo,

    Ik zou graag een instrument willen bespelen maar ik weet niet welke. Is er mischien een site waar een test staat en je kan kijken welk instrument voor jou geschikt lijkt? Zo ja, welke?

    Hoogachtend,

    Ruben Janssen

  • Marieke

    Je kunt proeflessen aanvragen op muziekschoolen. Bezoek eens een open dag. Bovendien geeft bijna elke priveleraar de mogelijkheid een proefles te nemen. Het nadeel van muziekscholen is alleen dat er vaak lange wachtlijsten zijn. Via de muziekinstrumentenpagina heb je allerlei links naar verschillende instrumenten, vaak kun je ook luisteren hoe ze klinken. Een test lijkt me niet zo handig, je kunt beter door voelen en horen kijken hoe een instrument je bevalt. Succes en weet dat muziek maken erg leuk is!

  • Rachel

    hoi

    toen ik nog wat jonger was wist ik het ook niet ,bij ons op de muziekschool had je orientatielessen heel erg leuk .Iedere les mocht je op een ander instrument spelen,waarschijnlijk is dit wel bekent bij meer muziekscholen.of ga anders eens informeren bij de plaatselijke muziekkorps en vraag of hun je willen helpen.succes ermee

  • Hans

    Zoek uit wat jou het stoerste en het leukste lijkt. Je word geen drummer of bassist maar je bent er een. ga naar een muziekzaak waar ze veel verschillende instrumenten hebben. en kijk waar je gevoel blijft liggen. maar als je vader zegt dat je elekstrisch gitaar moet spelen en je moeder zegt dat je blokfluit moest gaan spelen en je wilt zelf drummen, ga dan drummen omdat je bij de rest niet volop je best zal gaan doen omdat je liever wil drummen. bijvoorbeeld!!

    alsjeblieft dankjewel en succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ik drum zelf en je kunt me, als je wilt gaan drummen, bellen voor meer info

    0528-276605 of 06-18870679

  • Jan Derhaag

    waar woon je

    kunnen je het leren