Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

dwarsfluit les

  • judithvh

    ik heb vroeger dwarsfluit gespeeld, maar een aantal jaren niet meer. wie zou mij weer op weg willen helpen?

    graag in de buurt als het kan, ik woon in groningen.

  • Janneke Brederveld

    Dag Judith,

    Ik kwam je berichtje tegen - heb je inmiddels al reacties gekregen? Er zijn allerlei mogelijkheden in Groningen. Ik ben zelf fluitdocente en geef thuis les in Beijum. Als dat voor jou te ver weg is (ik weet niet waar je woont in Groningen), dan kun je bij voorbeeld bij de muziekschool informeren, die zit in het centrum.

    Als je contact met mij wilt zoeken, dan kan dat via mijn e-mail adres (janneke.brederveld@xs4all.nl) of per telefoon: 050-5264831.

    Als je inmiddels al les hebt: Veel plezier!

    Groeten,

    Janneke Brederveld

  • g van der Meulen

    DAg Judith

    Ik ben gediplomeerd dwarsfluit docente en geef ook privéles in Groningen.

    Je kunt contact opnemen met me vis dit mailadres als je wilt

    Vriendelijke groet

    Gera Van der Meulen

  • g van der Meulen

    Dag Judith

    Misschien krijg je dit bericht nu dubbel.

    Ik ben gediplomeerd docent dwarsfluit en woon in Groningen Stad, dus je zou eventueel eens langs kunnen komen voor een proefles.

    Vriendelijke groet

    Gera

  • judithvh

    hallo Gera

    Groningen stad is eigenlijk te ver weg voor mij. Ik heb niet altijd een auto voor de hand.

    Ik woon in veendam, weet jij toevallig iemand in mijn buurt die ook les geeft?

    alvast bedankt, groeten Judith

  • Brigitte van Antwerpen

    Hoi,

    Ik wil graag dwarsfluit leren spelen in de omgeving van de Bommelerwaard, ik kom zelf uit kerkdriel.

    Hopelijk krijgik een reactie.

  • K Weber

    Beste Gera,

    Ik heb deze mail adres via een internet zoekopdracht gevonden. We zijn op de zoek naar een dwarsfluit docente voor onze dochter (11 jaar). Zij heeft al voor een jaar les gehed, maar kont de laatste ½ jaar niet doorgaan omdat wij moesten verhuizen en het instrument teruggeven. Nu hebben wij pas een dwarsfluit gekocht en willen de les zo spoedig als mogelijk veer beginnen (individuel les 30 min of - zoals mogelijk - 45 min elke 2. week).

    Clara hed de les in Engels gehed en sprekt – zoals mijzelf - (nog) niet zo goed Nederlands. Maar als we Duitse zijn, denk ik, dat dit geen zo groot problem zou zijn.

    Kunt u mij informatie geven over dwarsfluit les – plaats, lestijden, tarieven etc. ? En is het mogelijk om een aafsprak te maken voor een proefles?

    Bedankt voor een spoedig reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Kathi Weber

    postadres / postal address :

    Van Ketwich Verschuurlaan 93

    9721 SH Groningen

    The Netherlands

    Phone: +31 0617465393

  • Marijke

    Hoi Gera,

    Ik zoek iemand die mij dwarsfluitles kan geven.

    Doe je dat nog? Wat kost het?

    Graag jouw reactie.

    Marijke van der Veen

    mvanderveen-holman@hetnet.nl

  • henriek

    hallo,

    kwam uw bericht tegen op het prikbord van een hele tijd geleden.

    klop het dat u nog steeds prive les geeft in dwarsfluit les.?

    heb in het verleden 8 jaar dwarsfluit gespeeld en ben nu eigenlijk ook al weer 8 jaar gestopt maar zou het eigenlijk wel weer willen oppakken.

    hoor graag van u.

    mvrgr henrieke buren, zuidbroek

  • Selma

    Hallo Gera,

    Ik kwam via een google-zoekopdracht deze conversatie tegen.

    Ik vroeg mij af of je nog steeds privé les geeft in dwarsfluit en wat de tarieven zijn. Ik heb zelf jaren gespeeld, maar inmiddels al 5 jaar niet meer

    en zit er over te denken om het weer op te pakken.

    Ik hoor graag van je!

    Groeten,

    Selma

    selmawaanders@gmail.com.