Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op muziekinstrumenten.startpagina.nl

dwarsfluit les

  • judithvh

    ik heb vroeger dwarsfluit gespeeld, maar een aantal jaren niet meer. wie zou mij weer op weg willen helpen?

    graag in de buurt als het kan, ik woon in groningen.

  • Janneke Brederveld

    Dag Judith,

    Ik kwam je berichtje tegen - heb je inmiddels al reacties gekregen? Er zijn allerlei mogelijkheden in Groningen. Ik ben zelf fluitdocente en geef thuis les in Beijum. Als dat voor jou te ver weg is (ik weet niet waar je woont in Groningen), dan kun je bij voorbeeld bij de muziekschool informeren, die zit in het centrum.

    Als je contact met mij wilt zoeken, dan kan dat via mijn e-mail adres (janneke.brederveld@xs4all.nl) of per telefoon: 050-5264831.

    Als je inmiddels al les hebt: Veel plezier!

    Groeten,

    Janneke Brederveld

  • g van der Meulen

    DAg Judith

    Ik ben gediplomeerd dwarsfluit docente en geef ook privéles in Groningen.

    Je kunt contact opnemen met me vis dit mailadres als je wilt

    Vriendelijke groet

    Gera Van der Meulen

  • g van der Meulen

    Dag Judith

    Misschien krijg je dit bericht nu dubbel.

    Ik ben gediplomeerd docent dwarsfluit en woon in Groningen Stad, dus je zou eventueel eens langs kunnen komen voor een proefles.

    Vriendelijke groet

    Gera

  • judithvh

    hallo Gera

    Groningen stad is eigenlijk te ver weg voor mij. Ik heb niet altijd een auto voor de hand.

    Ik woon in veendam, weet jij toevallig iemand in mijn buurt die ook les geeft?

    alvast bedankt, groeten Judith

  • Brigitte van Antwerpen

    Hoi,

    Ik wil graag dwarsfluit leren spelen in de omgeving van de Bommelerwaard, ik kom zelf uit kerkdriel.

    Hopelijk krijgik een reactie.

  • K Weber

    Beste Gera,